Chceme, abyste byli s nákupem u nás vždy spokojeni. Pokud se přece jen vyskytne problém nebo si nákup rozmyslíte, zde jsou zjednodušená pravidla.
Kompletní a závazné podmínky reklamace a vrácení zboží se nacházejí v našich Obchodních podmínkách.
1. Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)
- Máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
- Tato lhůta je určena k tomu, abyste si mohli zboží v klidu doma prohlédnout – ne k jeho 14dennímu používání. Slouží jako náhrada za osobní návštěvu prodejny.
- Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní, včetně příslušenství a originálního obalu.
- Peníze vám vrátíme nejpozději do 14 dnů od doručení vráceného zboží stejným způsobem, jakým jste platili (pokud se nedohodneme jinak).
2. Reklamace (vadné nebo poškozené zboží)
- Pokud se na výrobku objeví vada, máte právo jej reklamovat během 24 měsíců od doručení.
- Lhůta na vyřízení reklamace začíná plynout až dnem, kdy je reklamované zboží doručeno na naši adresu.
- Reklamaci vyřizujeme co nejrychleji, vždy však nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamovaného zboží k nám.
3. Jak to udělat
- Pro vrácení nebo reklamaci prosím vyplňte náš online formulář.
- Ve formuláři zadáte všechny potřebné údaje a tím se otevře záznam o vaší žádosti.
- Připravte si číslo objednávky a informace o reklamovaném zboží (např. sériové číslo, název zboží apod.).
- Následně nám zboží pošlete kurýrem na naši adresu uvedenou v části Kontakt.
4. Doručení zboží při reklamaci nebo vrácení
- Při vrácení zboží nebo posílání zboží na reklamaci využívejte prosím jen následující kurýrní služby: DPD, SPS, PPL nebo doručte zboží osobně na adresu naší prodejny.
- Nedoporučujeme posílat zboží klasickou poštou. Na rozdíl od zavedených kurýrních služeb je při využití Slovenské nebo České pošty vysoké riziko nedoručení zboží nebo se doručení může neúměrně prodloužit (klidně i o celé týdny).
5. Na co si dát pozor
- Reklamovat nelze vady způsobené nesprávným používáním nebo mechanickým poškozením.
- Pokud je zboží poškozeno při přepravě, sepište s kurýrem protokol – usnadní to řešení situace.
6. Jsme tu pro vás
- Naše zákaznická podpora vám vždy ráda pomůže – ať už s procesem vrácení, nebo s reklamací.
- Pište nám na email: info@mamaleto.cz nebo volejte na naše zákaznické číslo tel.: +420 720 021 717, rádi vám poradíme.